مدیر وب سایت 15 آبان 1399 بدون نظر 23 بازدید آموزش

چطور به بهبود قیمت و مشخصات کالاهای دیجی‌کالا کمک کنیم؟ (فرمول قسمت ۴۹)



۲۲ آبان ۱۳۹۸ |
۱۳:۴۷

۱۹ بهمن ۱۳۹۸

تنوع کالاهای موجود در دیجی‌کالا بسیار زیاد است و هرروز هم بیشتر می‌شود. کارشناسان محتوای محصول در دیجی‌کالا تلاش زیادی می‌کنند که این کالا ها به درستی در سایت درج و ثبت شوند، اما احتمال دارد درصد کوچکی از این اطلاعات خطا داشته باشند و شما بهترین کسی هستید که می‌توانید به رفع مشکل کمک کنید. بر همین اساس در صفحه هر محصول دو بخش برای دریافت بازخورد از کاربران در نظر گرفته شده است. بخش اول در بالای کادر قیمت قرار دارد و با استفاده از آن می‌توانید در مورد هر کالا بازخورد ثبت کنید. مثلا اگر در بخش مشخصات یا توضیحات و عکس‌های کالا ایرادی مشاهده می‌کنید. گزینه دوم نیز در بخش پایین کادر قیمت وجود دارد و با استفاده از آن می‌توانید در مورد قیمت کالاها بازخورد ارائه دهید. برای آشنایی با امکان ثبت بازخورد در مورد محصولات دیجی‌کالا با این قسمت از فرمول همراه شوید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما




یک دیدگاه

  1. Avatar
    موسوی




    قیمت به کنار!
    من بشخصه چندین مشکل فنی رو از طرق مختلف بهتون اطلاع دادم ولی همچنان پابرجاست!
    تقریبا زمانی این مشکلات شروع شد که سایتتون رفت روی php و زیرساختاش عوض شد
    دلیل اینکه الان هم دارم بعد از سه چهار باز ذکر کردن می گم اینه که بلاخره کسی که باید این پیام رو بخونه، بخونه!